Karotkowe Wyzwanie Technologiczne - dodam OAuth2.0 do mojej aplikacji

Mamy kwiecień i coraz trudniej jest stać przy komputerze, kiedy na zewnątrz słońce i wybuchająca wiosna... Postanowiłam więc określić cel na ten miesiąc, takie minimum, które muszę osiągnąć, żeby mieć poczucie postępu. Takim elementem, który jest kluczowy dla aplikacji Speech Rank, a jeszcze nie został dotknięty, jest autoryzacja. Użytkownicy mają mieć możliwość logowania za pomocą Twittera, ewentualnie GitHuba, więc potrzebny będzie standart OAuth2.0. Miałam go już w kilku projektach, ale nigdy nie pisałam go własnoręcznie, więc to chyba dobre wyzwanie.

Dlaczego akurat Twitter? Celem aplikacji jest nie tylko oglądanie filmików, ale przede wszystkim inspirowanie się tym, co oglądają inni. Na Twitterze obserwujemy zazwyczaj swoich mentorów, swoje autorytety i inżynierów ze swojej lokalnej społeczności. Jestem przekonana, że odkrywanie wystąpień, które zostały wysoko ocenione przez te osoby byłoby cenną wiedzą i wielką oszczędnością czasu. 

Tak się świetnie złożyło, że startuje Karotkowe Wyzwanie Technologiczne, którego celem jest rozbudzenie pędu do nowej wiedzy po zimie. Ja już trochę się rozbudziłam, ale chętnie pokażę co robię i zmotywuję innych. W końcu mam dawać się poznać :) Jeśli chcesz się czegoś nauczyć, ale nie znajdujesz motywacji (a już nie możesz dołączyć do DSP17), to może to wydarzenie organizowane przez Geek Girls Carrots jest również dla Ciebie? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeśli jesteś najmądrzejszą osobą w pokoju, to jak najszybciej zmień pokój!

Fastline dla kobiet w IT? Nie, dziękuję.

Kto jest bardziej inteligentny od Ciebie?